📌خبرفوری تمدید ورک پرمیت ایرانیان 📌

 

✔️در تاریخ 29 فوریه 2024، اداره مهاجرت کانادا خبر خوبی مبنی بر تمدید قانون ورک پرمیت ایرانیان به مدت یک سال یعنی تا فوریه 2025 اعلام کرد.
اگر تمایل دارید به کانادا مهاجرت کنید و از این قانون استفاده نمایید و اجازه کار سه ساله دریافت کنید با ما تماس بگیرید.

☑️رئوس مطالب 

✔️تمدید پابلیک پالیسی ورک پرمیت ایرانیان
✔️دارندگان این مجوز کار امکان تمدید مجدد ورک پرمیت خود را خواهند داشت؟

تمدید پابلیک پالیسی ورک پرمیت ایرانیان

دولت کانادا تدابیر ویژه‌ای را برای حمایت از ایرانیان در کانادا ارائه کرد. این تدابیر ویژه اکنون تا 28 فوریه 2025 تمدید شد. اداره مهاجرت کانادا سال پیش قانونی یک ساله وضع کرد که طبق آن افراد با دریافت ویزای توریستی یا تحصیلی  که به کشور کانادا می‌آمدند این امکان را داشتند که ویزای خود را به اوپن ورک پرمیت تبدیل کرده و اجازه کار سه ساله دریافت کنند. این قانون تا ۲۸ فوریه 2024 پابرجا بود. پس از اتمام تایم یک ساله‌ی این قانون، اداره مهاجرت کانادا این پالیسی را تا فوریه 2025 تمدید کرد. این بهترین فرصت برای شماست تا بتوانید با اخذ ویزای توریستی و یا تحصیلی به کانادا آمده و ویزای خود را به ورک پرمیت تغییر داده و مجوز کار سه ساله دریافت کنید.

✔️دارندگان این مجوز کار امکان تمدید مجدد ورک پرمیت خود را خواهند داشت؟

بله، افرادی که یک بار برای این ورک پرمیت اقدام کردند و به دلایلی مثل کمبود اعتبار پاسپورت مدت زمان مشخصی ورک پرمیت دریافت کردند این امکان را دارند که مجدد برای تمدید این ورک پرمیت اقدام نمایند.

📌ویزای ویزیتوری را برای چه کسانی در کانادا شما میتوانید انجام بدید؟📌

☑️ویزای ویزیتور مخصوص ورزشکاران و هنرمندان:
افرادی که سابقه قهرمانی آسیایی دارند..عضو تیم ملی بودند و مدال دارند.

☑️ویزای ویزیتور (همراه با دعوتنامه): مخصوص افرادی که خویشاوند دارند.

☑️ویزای بیزینس ویزیتور: مخصوص افرادی که تمکن مالی خیلی خوب دارند و‌ تو مارکت ایران جایگاه مدیریتی خوبی دارند و یا رزومه کاری قوی دارند.

تمامی سعی ما دادن اطلاعات دقیق، به روز و تخصصی به شما عزیزان می‌باشد. ما سعی خواهیم کرد تمام شرایط شما را بررسی کرده و سپس بر اساس آن روش‌های مهاجرتی مناسب را اعلام کنیم. ما از پله‌ی اول مهاجرت، همراه شما خواهیم بود.

 گرفتن وقت مشاوره 

سوال‌هایتان را از ما بپرسید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *